CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 9, 2011

marimar oh marimar!!

SELAMAT HARI IBU...hari2 pon hari ibu...pada aku takde tarikh yg specific tok smbut hari ibu kerana aku rase tiap2 hari merupakan hari yang sngat bermakna tok meraikan hari ibu... Btol kn?? huhu...aku sayang sangat mak aku..beliau telah melahirkan ak dan bagi aku peluang tok menghirup udara dan menempuh kidupan pada hari ini...tak sabar nak balas  jasa mak ngn abah..^_^ 

                    ERm...oh ye...Berbalik pada tajuk marimar oh marimar tu...aku ngan mak aku ade faveret yang sama iaitu tgk cite marimar kat tv3.. walaupon kat umah sewa ni takde tv tp aku usaha jugak tgk melalui internet...pergh..gler smangt kot.. suka sangat tengok sergio dan marimar...tak sabar nak tengok dorang hepi ending...huhu...sakit ati je tgk angelica yang tak abes2 nak musnahkan hidup marimar...innocencia plak amek kesempatan pada marimar...ish3...tragis btol la cite ni...penuh ngn suspen betul..tup tup....marimar kena culik plak tp sebenarnye aku tau bkn sergio yg culik tp rodolfo...tak puas hati marimar taknak kahwin ngan dia...haish..dah tau orang taknak watpe nak paksa2 kan...hihi..aku ni dok komen cite ni plak...mantap btol... aku ngan penuh semangat nk tengok cite ni smpai abes..harapnye ade peluang la..huhu.... 


k la....chow dlu...nak tido...huhu..daaa......................................!


                                                                     - comey gler!!!!-

hope for happy ending.......

saya nak jadi cam dia bleh tak?? hehe...gedix...=P


                                      -gandingan ideal Dindong Dantes n Marian Rivera..-


hensem en....? my hero..kiki..jgn mara wady..=P





No comments:

Post a Comment