CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, May 22, 2011

Convocation uitm perlis ke 74...

     Alhamdulilah...syukur ke hadrat ilahi dengan limpah kurniaNya aku berjaya menggenggam segulung diploma...tarikh 18 mei 2011 merupakan hari paling bermakna buat diriku... 17 mei hari lahir aku dan aku menerima hadiah paling bermakna keesokan ari nye...=) dengan rase penuh syukur aku naik ke atas pentas dengan selempang ANC atas usaha ku selama 3tahun diploma di negeri perlis... Aku gembira dapat banggakan mak dan abah atas kejayaan aku... Usaha ku selama ni tak sia2 bila aku berjaya mendapat Anugerah Naib Canselor yang diidamkan oleh kebanyakan pelajar universiti... ^_^ syukur sangat2... Harapan aku untuk dapat ANC lg untuk degree ni... Harap Allah member aku kesempatan lagi untuk membanggakan mak dan abah..amin....
wajah ceriaku semasa konvo...hehe...=)


edit...3 sweet commander...huhu


 Bergambar bersama rakan ANC...Rio dan Kutik...
                


with my bestie....Nabilah Abu Safian

Bergambar walaupon tengah panas,,huhu....


  Dengan si bucuk ni..tahniah cayunk....
                                                 


Ni lah Nor Syadilah...one of my lovely friend..^_^


Baris..Baris Sedia...hehe...Cik Aten N Cik Nab....

begambar ngan para lecturer kesayangan... love them...

hahah..siap ade Cd lg tu....bangga tak..=P

We are the champion...huhu...yg diraikan bersama pensyarah....

yang paling tak dilupakan...my family...thanks for coming...^_^

Bergambar depan karaoke depan Cmart..haha....

Eeka Tomeyto n Cik Aten Ore Kelate...Love Them...=)

Dalam happy ade jugak yang gembira ditemani airmata atas pemergian anak mereka...Allahyarham Yusra kembali menemui Ilahi... .

ibu bapa arwah datang mengambil skrol anak mereka,Yusra. 




p/s aku harap dapat peluang lagi meraikan konvokesyen bersama kawan2 tersayang...Love u all..muaahhh!!!!! 




4 comments: